ITSALLLOVEYAHEARD!



När jag började blogga i September så var det en sak jag inte tänkte så mycket på men som fyllde en viss "funktion" i min slacker-vardag. Dagarna gick mest ut på att sova och spela tv-spel för att sen jobba högst 2 dagar i veckan. Trivdes, trodde jag. Nu jobbar jag 5-6 dagar i veckan med ett av mina största intressen: mode och det har visats sig vara mer givande än jag någonsin hade hoppats. Ni är fler och fler som besöker min rätt svajigt frekvent uppdaterade blogg och det glädjer mig. Jag älskar era kommentarer och de mail jag fått och jag hoppas ni fortsätter besöka min blogg.

"As they use to say: 'its not much but its all love'"


Kommentarer
Postat av: Sara

Din blogg har blivit en daglig rutin för mig :)

Gillar den riktigt mycket!

2008-12-11 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0