BCKWRDS



Tänkte inleda inlägget med "jag måste sluta dricka på jobbet" men jag insåg att det kanske skulle ge en lite sne bild. Hur som helst. Jag jobbade igår, inga konstigheter. Efteråt så tog jag ett par öl (läs: öl, shots, drinkar) med alla som hade jobbat. Fan, det skulle jag aldrig gjort. Tog en taxi hemåt vid 4 och när jag väl kom hem så började det gå snett. Jag fick för mig att hjälpa tidningsutdelaren och vi delade ut tidningar i husen runtomkring i ungefär en timme innan jag ramlade hemåt igen. Helt idiotiskt och nu upptäcker jag ett kolossalt blåmärke på smalbenet (Fashion kanske?). Ingen aning om hur det hamnade där men någonting gick mycket snett igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0