Days Go By



Okej, så efter ha vaknat vid 12 så rörde jag mig mot Södermalm. Diverse ärenden senare så hamnade jag på American Apparel på Götgatsbacken och stressade igenom butiken på 3 minuter. Köpte bara tröjan ovanför. Skön, snygg och bra basplagg helt enkelt. Nöjd med mitt köp rörde jag mig mot Hornsgatan för att hälsa på en kompis i en Sneakersbutik som ligger där. Pratade skit och "back in the days" i 2 timmar, jätteskönt. Sen rörde jag mig mot lägenheten, som jag inte varit i på 5 dagar. Kom dit och möttes av kläder överallt och disk, tråkigt men skönt nu när jag städat (lögn. har inte städat än).

I morgon så är stora dagen. Önska mig lycka till!  Ska försöka ta det lugnt och sova tidigt men vi får väl se hur det går.
S skulle komma förbi, var är hon?

Peace

Dagens: Bob Dylan - It aint me babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0