FNTSTIC MÄN



Fantastic man är en underbar tidning. Innehåller allt och som det typografi-freak jag kan vara så älskar jag den. Har ingen koll på vem som sköter layouten men vore ett drömjobb att få jobba där. Grundarna Gert Jonkers och Jop van Bennekom är genier. Dom fokuserar mycket på mannen som bär kläderna och inte så mycket på kläderna i sig. Vilket dom känns ganska ensamma om, i många fall. Har dock ingen prenumeration och om det är någon vänlig själ som känner för att ge mig en gåva så  HERES YOUR CHANCE.............  okej, jag kör solo. Fan också.


(inte så hett) Skvaller: Ikväll så kommer FilippaK, Fantastic Man och Peres Projects ha en middag i London. Väldigt intimt men antagligen riktigt riktigt roligt. Men vad är väl en bal på slottet?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0