SUCCESS



Så efter en dag av framgångar (ja verkligen) så har jag nu landat hemma. Mjukisbyxor, film och allt sånt väntar. Men: Tänkte dela med mig av ett rykte. Hörde av en vän att klädmärket The Stray Boys har gått i konkurs. Sjukt obekräftat och jag vet inte vad jag ska tro. StrayBoys och jag har en liten bakgrund (säger inte mer än så) och det känns som det här inte var en blixt från klar himmel. Märket har överlevt sig själv och det känns som det vore inte helt otroligt om dom faktiskt konkat. Men som sagt, "sjukt obekräftade uppgifter". Har hört med lite folk som jobbat på StrayBoys och dom har inte hört någonting så kanske det inte är sant.... vad vet jag?

Klippte mig idag också. Rockabilly-varning.
Skitsamma, nog med trams. Film, mjukisbyxor och allt sånt.
Puss
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0