ACNE KNIT



Har varit runt Söder idag, promenerat i 2 timmar och fikat. Vissa dagar är perfekta. När vi var på väg till NittyGritty för att botanisera och om möjligt bränna den välförtjänta lönen som väntade på kontot så fick vi syn på en skylt om ZooVillage-utförsäljning. Jag som inte gillar ZooVillage följde motvilligt med och hittade till min stora förvåning något jag gillade. Det blev en kabelstickad tröja från Acne. UNDERBAR! Bra köp.

Telefonen har ringt idag, som fan. Alla pratar om Åhlensgruppens affär. Dom har köpt RNB's dotterbolag DSE (Departments & Stores Europe AB) och får därmed stor kontroll i både NK-Huset i Stockholm och i Göteborg. Tragiskt i min mening men det kan bli bra då RNB dippat något otroligt senaste året. Det här blir intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0