OUFFFITS

Jag är inte mycket för "outfits-foton" med konstlade poser och retarderade ben-vrängningar. Nej ska det vara outfits-bilder får det fan vara lite äkthet. Men jag är inte helt emot den här "retardo-titta-ner-i-marken"-fenomenet.
Stötte på två exceptionellt bra idag.


Tänker vår i Paris och en ung Woody Allen-kopia. Inga konstigheter här inte.
Stiligt, klassiskt och med en egen "svensk" touch på det hela (utan att bli Big Brother).
Påminner om FilippaK SS09. Mycket grått, blått med koftor och tunna sjalar.



Ska inte dra den här beskrivningen för långt då det inte finns så mycket att beskriva.
Det är enkelt klassiskt och ingenting att klaga på (men samtidigt inte så mycket att hurra över).
Klär sig som min flickvän, vilket kan förklara varför jag överhuvudtaget tog med den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0